klionark.blogg.se

Castlevania judgment
Castlevania judgment




castlevania judgment

Życzę Igarashiemu konkretnego poślizgu na tym projekcie i niech powróci do normalnej Castlevanii. Od 21 lat seria praktycznie się nie zmieniała a oni wyskakują z bijatyką, gdyby jeszcze mieli jakiekolwiek doświadczenie w tej dziedzinie to może by coś z tego wyszło. Co oni zrobili z synem draculi, design tych postaci pozostawia wiele do życzenia jakbym oglądał zupełnie inną grę pokroju Final Fantasy. Łudziłem się, że może cos z tego będzie, ale kiedy Kaxi zapodałeś nowe skany, zaliczyłem nokaut.

castlevania judgment

Even though this is a fighting game I can guarantee that it will be fun.” I think that fans…will see that it stays true to the Castlevania series. Quote from Igarashi “I guess some fans may worry about the game quality, but I am confident that we can achieve a very high-quality game. character models by Takeshi Obata (Death Note) special move gauge that builds up to a move that is much like a “final smash” Maria unlocked through DS to Wii connectivity Some more snippets from the Nintendo Power article… Nunchuck controls character movement, Wiimote used for motion attacks Set traps, destroyable environments, enemy monsters interfere with battle Ĭharacters confirmed thus far - Dracula, Simon, Alucard, Shanoa, and Maria Renard.Ĭlassic subweapons - holy water, magic spells, dagger, boomerang Chociaż z poniższej wypowiedzi Igarashi uspokaja społeczność lubującą tę serie to i tak nie jestem przekonany co do jakości projektu końcowego. Ja jako fan serii nie mogę przełknąć tej myśli, że będzie to bijatyka.






Castlevania judgment